czwartek, 16 maja 2013

Piasek na dłoniach... mam i ja! :)


Skuszona wszelkimi pięknymi zdjęciami lakierów z efektem piasku- zakupiłam swój :D Nie będę wiele mówić, zobaczcie same!




Jak już widzicie jest to lakier firmy Anny, w odcieniu nr. 615, pink oasis. Zakupiony w Douglasie :)

Schnie szybciutko, ale te lakiery chyba tak mają ;) a trzyma się naprawdę świetnie. Na zdjęciu widzicie manicure po 3 dniach... :) nałożone 2 warstwy.






Robiony na szybko, więc nie wygląda za pięknie :D

A Wam, jak się podoba? :) Lubicie taki efekt?


5 komentarzy:

  1. wow, bardzo efektowne! kolor przepiękny, ale nie wiem czy taka chropowatość (jak wydaje się ze zdjęć) nie zwracała by ciągle mojej uwagi i nie denerwowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolor :) Nigdy nie miałam takiego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny kolorek i cudny efekt.... !!!! pieknie !

    OdpowiedzUsuń