niedziela, 25 listopada 2012

Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...

Od dłuższego czasu poszukuję bezskutecznie maski do włosów z masłem Shea, marki Frederic Fekkai. Byłam w Sephorze, byłam w Douglasie... i nic. A to moja ukochana maska, która moje włosy po prostu reanimuje. Jeszcze nigdy nie używałam lepszego kosmetyku do włosów. Stąd moje ubolewanie, że tak bardzo potrzebuję, a tu nigdzie nie ma. W ostateczności zamówię na stronie producenta, ale wolałabym jednak kupić gdzieś tu w Polsce.

Z tego co widzę na stronie producenta, opakowanie wygląda już nieco inaczej, ale nie jestem pewna, czy w Polsce też szata graficzna się zmieniła.


Gdyby któraś z Was, posiadała tę cenną wiedzę, jakiej potrzebuję, czyli gdzie można nabyć tę maskę- baardzo proszę o cynk :) Będę wdzięczna!



Trzymajcie się,
Ninja!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz