niedziela, 7 kwietnia 2013

Układ zamknięty



Jeżeli ktoś zastanawia się, jaki film obejrzeć- zdecydowanie polecam Układ zamknięty. To chyba najmocniejszy polski film, jaki oglądałam (ale przyznam się też- mało oglądałam). Jest oparty na autentycznych motywach, a jeżeli ktoś wcześniej nie słyszał o sprawie Polmozbytu, może być mocno zszokowany po obejrzeniu tego filmu. Oczywiście jego fabuła sporo odbiega od prawdziwej sprawy, jak to zwykle w filmach bywa. W każdym razie, to moim zdaniem bardzo ważny i mocny film, który każdy Polak powinien zobaczyć.

I taka mała dygresja: nigdy jeszcze nie widziałam w sobotę wieczorem tylu starszych ludzi w kinie. Chyba w ogóle nigdy nie widziałam aż tylu- niezależnie od dnia i jego pory ;) Nie zdziwiło mnie, jak zdecydowana większość z nich, weszła razem ze mną na salę.

Ninja jest pod wrażeniem. I poleca! Nie tylko starszym :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz